Procedure

Het Baken Thuiszorg staat garant voor kwalitatief goede verzorging, verpleging, begeleiding, en dagbesteding van cliënten met kleine, grote, simpele en complexe zorgvraagstukken. Onze medewerkers leveren tijdelijke of langdurige zorg aan huis en maken het, samen met mantelzorgers, voor cliënten mogelijk zo lang en comfortabel als het kan in hun vertrouwde thuisomgeving te blijven wonen.
Het is verplicht inzake de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (WKKgz). Hieronder een uitleg waar u terecht kan met uw klacht.
1. Direct betrokken zorgverlener
Het is fijn als u uw onvrede kan bespreken met een direct betrokken zorgverlener. Dit kan best moeilijk zijn, maar dit kan tot een goede oplossing zorgen.
2. Leidinggevende Thuiszorg het Baken
Het is ook mogelijk om uw klacht neer te leggen bij de leidinggevende van Thuiszorg het Baken. De leidinggevende zal uw klacht met u bespreken en proberen om een oplossing te vinden. U kunt uw klacht doorgeven via de mail, in een persoonlijk gesprek of via een telefoongesprek. U kunt ook gebruikmaken van het klachtenformulier op kantoor.
3. Geschil voorleggen bij onze externe klachtenfunctionaris
Indien u het niet eens bent met de wijze waarop Thuiszorg het Baken uw klacht heeft opgelost, dan kunt u uw geschil voorleggen bij onze externe klachtenfunctionaris. Thuiszorg het Baken is lid van Klachtenportaal Zorg. Klachtenportaal Zorg is gericht op het bereiken van een voor de klager en de zorgaanbieder bevredigende oplossing. De cliënt kan op www.klachtenportaalzorg.nl het klachtenformulier invullen of contact opnemen via info@klachtenportaalzorg.nl.
4. Geschillenreglement Geschillencommissie KPZ
Geschillenreglement Geschillencommissie KPZ is een erkende zorggeschillencommissie met betrekking op de WKKGZ. Deze commissie is erkend door het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en sport. Zorgaanbieders zijn verplicht om zich aan te sluiten bij een zorggeschillencommissie. Geschillencommissie KPZ is een onafhankelijke zorggeschillencommissie. De leden ervan zijn uiteraard niet verbonden aan Thuiszorg het Baken.
Meer te weten komen over onze diensten of een afspraak maken? Vul dan onderstaand formulier in.

Waarom kiezen voor thuiszorg Het Baken?

Bij ons wordt de particuliere zorg uitsluitend door enthousiaste, professionele zelfstandige zorgverleners verleend. Dat brengt grote voordelen voor u met zich mee. Daarnaast mag u ook een hoge servicegraad van ons verwachten, want dat staat hoog bij ons in het vaandel geschreven.
We zetten ons maximaal in om voor u de zorg te regelen
Wij denken op alle fronten met u mee
Duidelijke afspraken die worden nageleefd
Vertrouwelijk en deskundig team van zorgverleners
  • “Mijn vader is uitstekend geholpen door thuiszorg Het Baken. Bedankt voor alle goede zorg!”
  • “Zeer deskundige en betrokken zorgverleners waardoor ik mij goed geholpen en veilig voel.”
  • “Een hele fijne organisatie met hele fijne zorgverleners. Gewoon Top.”

Wij helpen u graag!

Vragen over ons zorgaanbod of onze diensten?
Bel 078 620 7030
crossmenu